معرفي شركت :

شركت پخش پارس خزر از شرکتهای زیرمجموعه گروه سرمایه گذاری پارس توشه در سال 1388 تأسيس و در تاریخ بیستم آبان ماه يكهزارو سيصد و هشتاد و هشت با نام شرکت پخش پارس خزر(سهامي خاص) تحت شماره 362921 و شناسه ملی 10104092433 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. شرکت فعاليت خود را بر اساس مأموريت مندرج در اساسنامه شروع نموده است و در حال حاضر با تأسیس و راه اندازی 11 مرکز پخش و ایجاد انبارهای منطقه ای، اکثر استانهای کشور را تحت پوشش خدمات توزیع و فروش خود قرار داده است. در حال حاضر این شرکت با بیش از 6 سال سابقه حضور در صنعت پخش کشور محصولات تولیدی شرکتهای صنعتی پارس خزر، پارس شهاب، شهاب توشه، پاکشوما، تکنوظرف، ناب استیل، مهسان الکتریک و برخی تولیدکنندگان داخلی دیگر را به بازار عرضه می نماید.

 

چشم انداز:

بدست آوردن جایگاه نخست در توزیع محصولات لوازم خانگی و روشنایی در بازار ایران از طریق بکارگیری دقیق ترین و علمی ترین شیوه های توزیع.

 

ماموريت:

شرکت پخش پارس خزر با سرمایه گذاری در فرایندهای توزیع و توانمند ساختن مدیریت عملیات از طریق پایبندی به اصل بنیادی رقابت منصفانه، شبکه های توزیع را برای حداکثر ساختن نفوذپذیری در بازارهای شرکت های طرف قرارداد، با خود همراه می سازد و مسؤولیت کامل فرایند توزیع، در زنجیره ارزش مشتریان خود را برعهده می گیرد.

رسالت اصلی شرکت برآوردن نیازهای مشتریان در بخش هدف گذاری شده از بازار با بالاترین کیفیت می باشد. مزیت اصلی شرکت ایجاد ارتباطات مؤثر در میان کارکنان، شرکای تجاری، تأمین کنندگان و ذینفعان است. همه فعالیتهای موجود توأم با بالاترین استانداردهای حرفه ای و اخلاقی است.

 

اعضاء هيئت مديره:

  • آقاي مهندس هوشنگ دادوش
  • .آقاي محمود مكي
  • آقاي مهندس رضا صحرايي
  • آقاي طاها ميرعمادي
  • آقاي احسان عباسي ابيانه

 

مراكز پخش:

شرکت پخش پارس خزر در حال حاضر با داشتن 12 شعبه فعال توانسته است فعالیت توزیع خود را در کلیه کشور توسعه دهد و موفقیتهای چشمگیری در جهت جذب مشتریان در توسعه فروش محصولات پارس خزر، پارس شهاب، شهاب توشه و دیگر تأمین کنندگان لوازم خانگی و الکتریکی داشته باشد . شعب فعلی شرکت شامل تهران غرب، تهران شرق، خراسان، اصفهان، فارس، البرز، کرمان، خوزستان، همدان، گیلان، مازندران و آذربایجان می باشند.

 

تماس با ما:

نشانی: تهران – کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج – ساختمان پارس شید – طبقه همکف (شرکت پخش پارس خزر)

تلفن تماس: 12-44905405

نمابر: 44901979

ایمیل: Info@Parskhazardc.com

کد پستی: 13656-13899





کلیه حقوق این مجموعه محفوظ و متعلق به شرکت سرمایه گذاری پارس توشه می باشد
طراحی و اجرا : آروین رسانه