معرفي شركت :

 

در اسفند ماه 1347 با مشاركت و همكاري فني كارخانه توشيباي ژاپن، شركت پارس توشيبا فعالیت خود را در استان گیلان آغاز کرد. در آبان ماه سال 1361 نام شركت پارس توشيبا به شركت صنعتي پارس خزر تغيير يافت. درحال حاضر شركت صنعتي پارس خزر به عنوان بزرگترين توليد كننده لوازم خانگي برقي کوچک در ايران، به صورت سهامي عام به فعاليت خود ادامه مي دهد و سهام آن در سازمان بورس اوراق بهادارنيز عرضه می شود. اين شركت همچنين يكي از اركان شركت سرمايه گذاري پارس توشه مي باشد. خشنودی مشتریان، طراحی و توسعه محصولات جدید و تلاش در شکوفایی ایران عزیز، سرلوحه فعالیت شرکت است.

 

محصولات شرکت:

شركت صنعتي پارس خزر 24 گروه محصول در 176 مدل با كيفيت مرغوب توليد و روانه بازارهاي داخلي و خارجي مي كند. محصولات توليدي شركت عبارتند از: 34 مدل پلوپزو پلوپز هوشمند و سخنگو،21 مدل پنكه،11 مدل جاروبرقي، 17 مدل توستر،9 مدل چرخگوشت، 13 مدل آبميوه گيري، غذاساز، پنكه سقفي، جاروشارژي، بخاري برقي، اتو، چاي ساز، ساندويچ ساز، كباب پز، تصفيه آب، تصفيه هوا، تخم مرغ پز، سشوار، ترازوي ديجيتال و ترازوي بدن و ....

شركت پارس خزر مفتخر است با افتتاح و بهره برداری از فروشگاه اینترنتی به آدرس http://shop.parskhazar.com و فروشگاه های اختصاصی در تمامي استان های کشور، تمامي محصولات خود را در اختيار مشتريان گرامي قرار دهد.

همچنين با معرفي فروشگاه اينترنتي جديد به نام pkkala  با حمل رايگان در استان تهران، به مشتريان خود خدمات ويژه اي را ارائه مي دهد.

 

 

 

مزیت های رقابتی شرکت:

شرکت صنعتی پارس خزر با توسعه شبکه خدمات پس از فروش گسترده وبا بیش از 425 مرکز مجاز در کلیه شهرهای کشور، به مدت 10 سال از کلیه محصولات خود پشتیبانی کرده، و 25 ماه خدمات پس از فروش رایگان و 2 ماه خدمات تعويض محصول به مشتریان ارائه می کند.

 

شرکت های همبسته شرکت صنعتی پارس خزر:

شرکت پارس خزر به منظور تکمیل فعالیت های خود از خدمات چندین شرکت همبسته نیز استفاده می کند. انجام خدمات انبارداری، توزیع و خدمات پس از فروش را شرکت بازرگانی پارس شید بر عهده دارد. تولید قطعات پلاستیکی مورد نیاز از طریق شرکت خزر پلاستیک انجام می شود، خزر پلاستيك یکی از چندین شرکت بزرگ فعال و متخصص تولید قطعات پلاستیکی لوازم خانگی و خودروسازی به شمار می رود. کیفیت موتورهای مورد استفاده در لوازم خانگی کوچک نظیر پنکه، جاروبرقی،چرخ گوشت و آبمیوه گیری، با تمرکز تولید در شرکت خزر سینتک تامین می شود و در نهایت وظیفه طراحی لوازم خانگی به صورت " از ايده تا محصول " را شرکت طراحی و مهندسی پارس زرآسا به عنوان اولین و مهمترین قطب پردازش ایده های نو در این زمینه، بر عهده گرفته است.

 

زمينه برقراري ارتباط با مشتري:

این شرکت با استقرار واحد صدای مشتری، در کلیه ساعات شبانه روز، اطلاعات مورد نیاز مشتری را دراختیار آنها قرار داده و نظرات و پیشنهادات مشتریان را دریافت می کند.

همچنين با استقرار واحد صداي مشتري، در كليه ساعت شبانه روز از طريق سامانه پيام كوتاه 0214706 و از طريق دريافت ايميل crm@parskhazar.com  نظرات و پيشنهادات مشتري را دريافت و اطلاعات مورد نياز را در اختيار آنها قرار مي دهد.

 

اعضاء هیئت مدیره:

  • آقاي هوشنگ دادوش
  • آقاي قاسم زند
  • آقاي حسن همتي ( مديرعامل)
  • آقاي سيد عبدالمحمد فياضي
  • آقاي فرحمند پورعلي

 

اطلاعات تماس :

آدرس دفتر مركزي : تهران خيابان سپهبد قرني پلاك 43 ،صندوق پستی: 3383-15815

تلفن:88307425 و 88307426 (21) 98+       ايميل : r-office@parskhazar.com

 

آدرس كارخانه:رشت بلوار امام خمینی، میدان مصلی (توشیبا سابق ) ،صندوق پستی: 1594-41635

تلفن: 2-33662071 (13) 98+                    ايميل :   t-office@parskhazar.com

 

 سايت:     http://www.parskhazar.com

 

ليست تقدير نامه هاي شرکت پارس خزر (PDF)

 

 





کلیه حقوق این مجموعه محفوظ و متعلق به شرکت سرمایه گذاری پارس توشه می باشد
طراحی و اجرا : آروین رسانه