معرفي شركت :

شرکت صنایع شیمیایی سینا (سهامی عام) شرکتی است با مالکیت صد در صد خصوصی که در تابلوی سازمان بورس اوراق بهادار به ثبت رسیده است.

در تاريخ 1363/06/11 تحت شماره 53430 در اداره ثبت شركتها و مالكيت صنعتي تهران به ثبت رسيده و در 1369/07/01 شروع به بهره برداري نموده است .


موضوع فعاليت :

" فعاليت در جهت تأسیس واحدهاي شيميايي واسطه زیرمجموعه متانول شامل فرمالدئيد، هگزامين، پارافرمالدئيد، رزين هاي اوره، ملامين و فنل فرمالدئيد و همچنين ساير صنايع شيميايي و بهره برداري از آنها، واردات و صادرات مواد اوليه و ماشين آلات صنعتي مرتبط با موضوع شركت، سرمايه گذاري و مديريت در ساير شركتها، انجام كليه امور بازرگاني داخلي و خارجي و ارائه خدمات فني و مهندسي به ساير شركتها ".

شرکت در کیلومتر 28 جاده شیراز– اصفهان و در زمینی به مساحت 80.000 مترمربع مستقرمی باشد.

در سال 1369 با توجه به نياز صنایع شيميايي كشور اولین واحد فرمالين و در سال 1370 اولین واحد هگزامين به بهره برداری رسید.

متعاقب آن با بهره مندی از دانش کپی سازی، شرکت موفق به کپی نمودن واحدهای فرمالین و هگزامین گردید.

همزمان، با وجود توانمندی های علمی فنی، برنامه ایجاد واحدهای پارافرمالدئید در دستور کار قرار گرفت که هم اکنون با ظرفیت 5000 تن در سال مشغول به کار می باشد. این واحد در حال حاضر تنها واحد تولید پارا فرمالدئید پودری در ایران می باشد. لازم به ذکر است که طرح توسعه واحد پارافرمالدئید جدید به ظرفیت در 10000 تن در سال در دست اجرا می باشد که فاز اول ان به ظرفیت 5000 تن در نیمه اول سال 1395 به بهره برداری می رسد و پس از راه اندازی فاز دوم ، مجموع ظرفیت تولید به 15 هزار تن در سال خواهد رسید.

 

 

 

 اعضاء محترم هیئت مدیره

  • آقای دکتر عراقیا
  •  آقای مهندس بهنیا
  • آقای دکتر ستوده
  •  آقای علي مهرپور لايقي
  •  آقای دکتر مجلسی

مأموریت:
"ایجاد بیشترین ارزش پایدار براي ذینفعان شركت شامل سهامداران، مشتریان، كاركنان و جامعه از طریق تولید و توسعه فرمالین و مشتقات آن در بازار با تمركز بر بازارهاي صادراتي"

چشم انداز:

 "حفظ رتبه اول تولید محصولات پودری هگزامین و پارافرمالدئید در كشور و كسب جايگاه دوم در ميان رقبا در سطح منطقه"

توانمندی ها
شرکت صنایع شیمیایی سینا دارای پیشینه مدیریت علمی و بنیان گذار اجرای واحدهای شیمیایی تولید فرمالین و مشتقات آن بر پایه دانش فنی مهندسی معکوس در ایران است.
مرکز مهندسی شامل بخش های فرآیندی، مکانیک، برق، ابزار دقیق و مرکز اسناد و استانداردهای شاخص تهیه طرح توجیهی، مهندسی پایه و مهندسی تفصیلی، طراحی، ساخت، تدارک و حمل دستگاه ها، ماشین آلات و نصب و راه اندازی از توانمندی های شرکت محسوب می شود.
شرکت سینا با بهره مندی از تجارب و تخصص جوانان تحصیل کرده و مجرب و به مدد ایجاد زیرساخت های کاملاً مهندسی و استفاده از ظرفیت های مازاد یوتیلتی اعم از آب، برق، بخار، گاز، سیستم های کولینگ، آب پروسس، سیستم های نرم افزار مدیریت نوین و آموزش مستمر و مؤثر و توجه به نیروی خلاق با تنظیم برنامه فعالیت های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، با عارضه یابی ) Diagnosis ( و ایجاد سیستم کارت امتیازی متوازن ) Balance Score Card ( همواره به بازنگری سیستمی و بسط و توسعه فعالیتهای خود پرداخته است.

 

خدمات طراحی مهندسی، ماشین سازی و قطعه سازی:

  • مدیریت پروژه، برنامه ریزی و کنترل پروژه
  • مهندسی فرآیند، ایمنی و زیست محیطی
  • تهیه طرح توجیهی، مهندسی پایه و مهندسی تفصیلی
  • طراحی، ساخت و تدارکات تجهیزات و ماشین آلات
  • عملیات نصب و راه اندازی
  • مرکز اسناد مهندسی شامل آرشیو فرآیند، مکانیک، برق و ابزار دقیق و کتابخانه و استانداردهای ASMI, API, ANSI, BS, JIS و ....
  • طراحی و اجرای لوله کشی، سیویل، مکانیک و تأسیسات، جوشکاری صنعتی، رنگ و عایق کاری بر مبنای استانداردهای جهانی
  • مدیریت Out Sourcing در بهره گیری از تجهیزات، ابزار بازرسی و کنترل کیفیت
  • نظارت بر اجرا، نصب و راه اندازی پروژه ها
  • کنترل و صحه گذاری خرید دانش فنی
  • طراحی و ساخت سیستم های تصفیه آب با دقت هدایت الکتریکی یک میکرو زیمنس
  • طراحی سیستم های یوتیلیتی
  • ساخت دستگاه ها و تجهیزات اتمسفریک

توليدات :

محصول

درصد

ظرفیت (تن- سال)

 

فرمالین

 

37-42

66000

 

هگزامین

 

99/5

4000

 

پارافرمالدئید

 

96

5000

 

 

منشور حفاظت از محیط زیست
مدیریت شرکت از بدو تأسیس اثرات محیط زیستی این صنعت را مورد توجه خاص قرار داده و بر این باور است که در جهت توسعه پایدار و بهبود مستمر، حفظ و نگهداری محیط زیست از اهمیت ویژه برخوردار است. در راستای تحقق این خط مشی، پیاده سازی سیستم مدیریت زیست محیطی بر اساس استاندارد ISO 14001 : 2004 با اهداف ذیل مد نظر می باشد :

الف) رعایت قوانین و مقررات لازم الاجرای محیط زیست و سعی در بهبود و ایجاد حدود استانداردها و الزامات قانونی.

ب) پیشگیری و رفع آلودگی های آب، هوا، خاک و سعی در جلوگیری از اتلاف منابع طبیعی و انتشار آلاینده های زیست محیطی از طریق اندازه گیری و کنترل آلاینده ها.

ج) آموزش کارکنان به منظور ایجاد آگاهی نسبت به رعایت الزامات قانونی و توجه به جنبه های زیست محیطی فعالیت ها، خدمات و محصولات شرکت.

د) تعیین اهداف کلان و خرد زیست محیطی سازگار با خط مشی زیست محیطی و سعی در تحقق اهداف یاد شده. مدیریت شرکت در راستای حصول اطمینان از مؤثر بودن سیستم یاد شده اقدام به انتخاب اعضای کمیته راهبری و معرفی نماینده مدیریت نموده و اعتقاد دارد که با همدلی، همفکری و همکاری کلیه کارکنان، اجرای مؤثر و پویایی سیستم امکان پذیر است.

 

 

        
        

 

اطلاعات تماس :

آدرس پستی:    خیابان بخارست - کوچه 6 - پلاک 12 - کد پستی 45711-15146

تلفن:    02188503076 - 02188501038

فاکس: 02188732998

آدرس ایمیل:

sci@sinachem.com

Ehsan.bayat@sinachem.com

a.dashtizadeh@sinachem.com

پایگاه اینترنتی:

www.sinachem.com

 





کلیه حقوق این مجموعه محفوظ و متعلق به شرکت سرمایه گذاری پارس توشه می باشد
طراحی و اجرا : آروین رسانه